Tło

Tło

Oferta

niedziela, 29 marca 2015

Przygotowania do sezonu 2015


Kolejny już raz zima była bardzo łagodna. Brak wysokich spadków temperatur uchronił krzewy przed przemarzaniem. Pierwszy raz widziałem na mojej winnicy śnieg:


Starsza część winnicy w samym środka zimy temperatura koło 0 stopni:

Pierwszoroczniaki (vv) awaryjnie zakopcowane:

Ja tymczasem większość czasu spędziłem na kontroli jakości oraz nadzoru procesu produkcyjnego:

Czas jednak rozpocząć przygotowania do nowego sezonu. 
Przegląd środków ochrony i nawozów na kolejny sezon. Przygotowania do ukorzeniania ( nie można przecież zacząć bez jakiś nowych sadzonek:). Przygotowanie słupków, rusztowania pod zeszłoroczne nasadzenia. 


Temperatury sprzyja Mikołaj przyniósł nową łopatę FISKARS czas zatem wykopać jakieś dołki i osadzić słupki :)








Gotowe :)


Jeden słupek na pierwszej działce nie wytrzymał obciążenia i trzeba było poprawić jego osadzenie:


W tym roku na nowej działce postanowiłem zastosować inny sposób podpory słupków - odciągi.



Ostatecznie naciąganie dopiero po 3 tygodniach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz